Orange controls

Back Office Manager

Hledáme samostatnou a spolehlivou osobu na pozici asistenta/asistentky, která podpoří každodenní chod kanceláře a administrativní agendu společnosti zabývající se AV technologiemi a integrovaným ovládáním.

Náplň práce

Provozní podpora kanceláře: vyřizování běžných provozních úkolů a objednávek, evidence a archivace důležité dokumentace a servisních smluv.

● Komunikace s dodavateli, vyhledávání a porovnávání nabídek, projektové registrace u tuzemských i zahraničních dodavatelů
● Administrativní práce na PC (Word, Excel)
● Správa fakturace, plateb, pokladny a daňových dokladů
● Správa kancelářských zásob a vybavení
● Organizace porad, příprava podkladů a zápisů, vyřizování telefonátů a běžná evidence
 

Požadavky

● Příjemné a profesionální vystupování, férové jednání
● Angličtina na komunikativní úrovni slovem i písmem
● Pokročilá práce v Excelu (práce s daty)
● Praxe v administrativě nebo na obdobné pozici výhodou
● Schopnost samostatné práce, pečlivost a spolehlivost
● Řidičský průkaz skupiny B
● Minimálně středoškolské vzdělání
● Dobré komunikační dovednosti a ochota řešit ad hoc úkoly včetně vyřizování na úřadech

Co nabízíme

● Práci na plný pracovní úvazek u české společnosti s vysokým potenciálem růstu
● Přátelské pracovní prostředí v menším týmu zaměřeném na AV a integrované systémy
● Výborné a individuální ohodnocení
● 5 týdnů dovolené
● Nástup možný ihned

 
 

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis:

office@orangecontrols.cz
www.orangecontrols.cz
tel./fax: +420 284 684 504

Orange controls s.r.o.
Pod Štěpem 676/2
102 00 Praha 15